Хэрэглэгчтэй харилцах Төхөөрөмж карт борлуулах Тайлан тооцоо хийх Лавлах утсанд холбогдсон хэрэглэгчид заавар өгөх Асуудлыг шийдвэрлэх Компанийн талаар болон шинэ зарлагдсан урамшууллын талаар мэдээлэл өгөх
Компани, албан байгууллага хоорондын холбоог бий болгон бүтээгдэхүүн үйлчилгээг танилцуулан борлуулалтын үйл ажиллагааг явуулах , гэрээ байгуулах, харилцагч байгууллагыг мэдээлэл арга зүйгээр хангах, борлуулалтыг байнга нэмэгдүүлэх, байгууллагын үйлчилгээний чанар, байгууллага харилцагчдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгч, байгууллагуудыг халамжлах, албан байгууллага компани хоорондын хоёр урсгалт гүүр байх