Call center operator
Харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд үйлчилгээний стандартын дагуу утсаар болон онлайнаар байгууллагын үйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар үнэн бодит мэдээлэл өгөх, үйлчлүүлэгчийн санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авах, холбогдох ажилтанд шилжүүлэн шийдвэрлүүлэх ажлыг хариуцах.
Software tester
Байгууллагаас шинээр хийгдэж буй болон өөрчлөлт орж буй програмыг тестлэн, эцсийн хэрэглэгч ашиглахад бэлэн байдлыг хангах,
Системд үүсч буй асуудлуудыг түргэн шуурхай, оновчтой шийдвэрлэх шийдвэрлүүлэх,
Харилцагчид програмын заавар зөвлөгөө, сургалт өгөх.
Төслийн менежер
Төслийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, үнэлэх замаар төслийн зорилго, зорилтыг хэрэгжүүлэх