Call center operator
Харилцагчийн утасны дуудлага, сошиал мессежинд хариулах
Харилцагчдад тулгарсан асуудлыг шийдвэрлэхэд зөвлөн туслах, заавар өгөх
Харилцагчийн санал гомдол барагдуулахад холбогдох албан тушаалтанд мэдээлэл дамжуулах, шийдвэрлүүлэхэд эргэх холбоотой ажиллах
Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхэд идэвх санаачилгатай ажиллах
Software tester
Байгууллагаас шинээр хийгдэж буй болон өөрчлөлт орж буй програмыг тестлэн, эцсийн хэрэглэгч ашиглахад бэлэн байдлыг хангах,
Системд үүсч буй асуудлуудыг түргэн шуурхай, оновчтой шийдвэрлэх шийдвэрлүүлэх,
Харилцагчид програмын заавар зөвлөгөө, сургалт өгөх.
PROJECT MANAGER
Төслийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, үнэлэх замаар төслийн зорилго, зорилтыг хэрэгжүүлэх