Компанийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг ханган, дуудлага хүлээн авах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ танилцуулах, гомдол санал хүлээн авах замаар байгууллагын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.
Ажлын байрны тохижилт, ашиглалт, хангамж, худалдан авалтыг зохион байгуулах, хариуцах Захиргааны өдөр тутмын ажлыг зохион байгуулах Албан хэрэг, бичиг баримт хөтлөх, хадгалалт хариуцах Олон нийтийн арга хэмжээг удирдан зохион байгуулах Бусад байгууллагын гэрээ, албан бичиг хүргэх Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулахад дэмжлэг үзүүлэх, бэлтгэл ажил хийх Харилцагч байгууллага, хэрэглэгчидтэй харилцаж, үйлчилгээг шалгах Байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэх, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих, арчилгаа, үйлчилгээг үзүүлэх