Хүлээн авахын ажилтан нь мэргэжлийн өндөр түвшинд ажлын бүтээмж өндөртэй, найрсаг, түргэн шуурхай үйлчилнэ. Гадна дүр төрх, харилцаандаа үргэлж анхаарч, холбоо харилцаа бүртгэлийн хавтас, үйлчилгээний гарын авлага, техникийн үйлчилгээний бүртгэл, өдөр тутмын бүртгэл, дасгал сургуулилтын бүртгэл зэргийг алдаагүй зохих журмын дагуу бүртгэнэ.
Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ хийх Маркетингийн төлөвлөгөө, төсөв гаргах Борлуулалт, маркетингийн төлөвлөгөөний биелэлт, үр дүн гаргаж танилцуулах Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх чиглэлээр шинэ санал санаачилга гаргах Зах зээлийн судалгаа хийх Бүтээгдэхүүний борлуулалт дээр анализ хийж, дүгнэлт гаргах Компанийн сошиал хуудаснууд /фэйсбүүк, инстаграм/-ыг хариуцаж ажиллуулах
Компанийн санхүү, татварын тайланг холбогдох хууль тогтоомж, дүрмийн дагуу цаг хугацаанд нь хөтлөн явуулж, тайлагнах Байгууллагын санхүүгийн гүйцэтгэл, үйл ажиллагааны үр дүнд судалгаа шинжилгээ хийх, хяналт тавих, санал боловсруулах Санхүүгийн эх үүсэврийг үр дүнтэй удирдах талаар санал дүгнэлт гарган шийдвэрлүүлж хэрэгжүүлэх Өдөр тутмын санхүүгийн ажил, гүйлгээг програмд бүртгэх, хөтлөх, байгууллагын НББ-ын дотоод журам гаргаж боловсруулах Удирдлагыг шаардлагатай санхүүгийн тоон мэдээлэл, тайлангаар сар, улирал тутам хангаж байх