- Маркетингийн стратеги төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх, гүйцэтгэлийг хянах; - Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, брэндийн нэр хүндийг өсгөхөд чиглэсэн маркетингийн идэвхжүүлэлтийн ажлууд санаачлан, зохион байгуулах; - Бүтээгдэхүүний сурталчилгааны материал, үйлчилгээг сайжруулах; - Өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагаа, борлуулалтын стратеги, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний судалгаа шинжилгээ хийх; - Сувгийн маркетингийн хэлтсийг удирдан чиглүүлж ажиллах, сошиал орчны хөгжүүлэлт хийх; - Борлуулалт, үйлчилгээний хэлтэс болон бусад алба нэгжтэй уялдаа холбоотой ажиллах; - Маркетингийн төсөв, хөтөлбөр боловсруулж тайлагнах