Маркетингийн идэвхжүүлэлттэй холбоотой судалгаа, шинжилгээнд харьцуулалт хийж, цаашид баримтлах бодлого, төлөвлөлтийг боловсруулах; • Бараа бүтээгдэхүүний маркетингийн төсөл төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжүүлэх; • Брэнд бүтээгдэхүүний тухайн сар, улирал, жилд хийгдэх маркетинг, идэвхжүүлэлтийн бодлого төлөвлөгөөг боловсруулж батлуулах, нэгтгэн төвлөрүүлэх; • Маркетинг, брэндинг хөгжүүлэлтийн хүрээнд борлуулалтыг дэмжсэн идэвхжүүлэлтийг батлагдсан төлөвлөгөө, төсвийн хүрээнд идэвхжүүлэлтийн олон талт арга хэлбэрийг ашиглан борлуулалтыг дэмжих бодлогыг нэгтгэж, төсвийн зарцуулалтад хяналт тавих; • Маркетингийн рекламыг хийлгэх хамтран ажиллах харилцагч байгууллагууд болох ТВ, сонин, сэтгүүл, радио, олон нийттэй харилцах хэрэгслүүдийн үйл ажиллагааны явцад мониторинг хийдэг байгууллагуудтай харилцаа тогтоож, ажлыг төлөвлөх, хамтран ажиллах;