Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
Хүний нөөцийн бодлого, журам, хөдөлмөрийн харилцаатай холбоотой үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх Шинэ ажилтнуудын сургалт, чиглүүлэлтийг хийх, ажилд дасан зохицох чиг үүрэг хариуцан ажиллах Ажилтнуудын ажлын байран дахь хөгжил, сургалтыг зохион байгуулах Байгууллагын соёлыг бэхжүүлэх, ажилтны сэтгэл ханамж, оролцоог нэмэгдүүлэх Хариуцсан чиг үүргийн хүрээнд судалгаа хийх, цагийн тайлан гаргах, хянах
ХУД-ын 120 мянгатад байрлах цэвэрхэн оффисын өдөр тутмын цэвэрлэгээг хариуцна. Оффис, хурлын өрөө, цайны өрөөний цэвэрлэгээг хийх 00 өрөөний цэвэрлэгээ, ариун цэврийг хангах Ажлын байрны орчны агааржуулалт, цэвэрлэгээний хангамжийг хариуцах
Хэрэглэгчдээс ирсэн техникийн санал хүсэлтийг стандартын дагуу шийдвэрлэх Байгууллагуудад суурилуулалт, техникийн холболт, тохиргоо хийх
Байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхтэй холбоотой шинэ санал санаачилга гарган ажиллах Харилцагч байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгөх, дэмжлэг үзүүлэх, шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хөгжүүлэлтийн төсөлд санал оруулах
Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
Программ хангамж, системийн үйл ажиллагаатай холбоотой байнга хийгдэх ажлуудыг CI/CD стандарт аргачлалаар автоматжуулах. Ажиллаж буй системийн идэвхтэй байдал, хариу өгөх хугацаа, бусад мэдээллүүдийг тогтмол хэмжиж, хянаж системийн найдвартай ажиллагааг хангах Багийг үр дүнтэй ажиллахад дэмжих шаардлагатай хэрэгслийн нэмэлт боломжуудыг судлах, турших, нэвтрүүлэх Программ хангамж болон системийг заасан заасан журам, процессын дагуу хянах, найдвартай ажиллагааг хангах, Программ хангамжийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх Харилцагч байгууллага болон туслалцаа дэмжлэг үзүүлэх багуудтай холбоотой ажиллах
LIME-н Хэрэглэгчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгч, санал гомдлыг хүлээн авч асуудлыг шийдвэрлэх. Бүтээгдэхүүнтэй холбоотой санал шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх. Манай компанийн хэрэглэгчийн үйлчилгээ нь дан ганц утсаар мэдээлэл өгөхгүй ба нэмэлтээр технологи талдаа үндсэн газар нэгжийн ЦӨМ нь болдог чухал ажлын байр юм.