Компанийн мөнгөн хөрөнгийн бүртгэлийг хөтлөх, бэлтгэн нийлүүлэгчтэй тооцоо нийлэх, түүнтэй холбогдох бүртгэлийг стандартын дагуу хөтлөх
Албаны өдөр тутмын хэвийн үйл ажиллагааг хангахад дэмжлэг үзүүлж ажиллах Албаны албан хэрэг хөтлөлт, бичиг баримтын бүрдүүлэлт хийх, бүртгэлийг хөтлөх, архивлах Албаны нийт ажилтнуудын цаг бүртгэлийн тооцоог хийх Англи-Монгол, Монгол-Англи хэлний аман болон бичгийн орчуулга хийх Хурал зөвлөгөөн зохион байгуулах Багийн гишүүдийн уялдаа холбоог дэмжиж ажиллах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заагдсан бусад чиг үүргүүд
Санхүүгийн тайланд дүн шинжилгээ хийх, үнэ өртгийн тооцоолол боловсруулах, банк санхүүгийн байгууллагад өгөх тайлан мэдээллийг боловсруулах
Группийн болон компанийн бодлого, хэтийн төлөвлөлттэй уялдуулан хүний нөөцийн тогтолцоо, үндсэн процессуудыг хэрэгжүүлэх Байгууллагын хөгжлийн үйл явцыг удирдахад чиг үүргийн дэмжлэг үзүүлж, хамтран ажиллах Байгууллагын эерэг соёлыг төлөвшүүлэхэд манлайлан ажиллах