Олон улсын төслийн удирдлагын аргачлалд нийцүүлэн төслийн удирдлагын процессыг шинэчилж сайжруулах, мэдээллийн технологийн төслүүдийн хувьд төслийн удирдлагаар хангах болон төслийн удирдлагын бодлого журмын хэрэгжилтийг хянах, дэмжлэг үзүүлэх. Төслийн удирдлагын аргачлалын дагуу хариуцсан төслийг удирдах, төслийг удирдахтай холбоотой үүргүүдийг гүйцэтгэх; Төслийг хэрэгжүүлж буй процессуудад анализ хийж сайжруулалтуудыг олон улсын аргачлалд нийцүүлэн гүйцэтгэх, хэрэгжүүлэхтэй холбоотой үүргүүдийг гүйцэтгэх; Төслийн удирдагчдад дэмжлэг үзүүлэх, хэрэгжилтийг хянах; Төслүүдийн явцын мэдээллүүдийг цуглуулж, нэгтгэж тайлагнах, PMIS бүрдүүлэх; Төслийн удирдлагын сургалт явуулах;
Зээлийн бүтээгдэхүүн борлуулах; Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагааг судлах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.