Үнэгүй100,000₮Хямдрал: % offСургалтад бүртгүүлэх
notebook4
avatar4,979
time1:32:43
2.5
(6)

Би юу сурах вэ?

Хэрэглэгчийн зан үйлийг ойлгож хэрэглэгчтэй үр нөлөөтэй харилцаа холбоо тогтоох боломж бүрэлдэж борлуулалт, үйлчилгээний үйл явцыг саадгүй хүргэх нөхцөлүүд бүрэлдэнэ. Борлуулалтын үйлчилгээг хэрэглэгчдэд ойртуулах боломжийн тухай суралцах болно.

Хичээлийн хөтөлбөр 

  • Хэрэглэгчийн зан үйл
  • Хэрэглэгчтэй уулзалт зохион байгуулах нь
  • Хэрэглэгчтэй хэлцэл хийх, хэлцлийг үр нөлөөтэй удирдах нь 
  • Хэрэглэгчийн үйлчилгээнд анхаарах нь 
userБагш:
Санзай Баатарсүрэн

Корпорейт Трейнинг Консалтинг ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал, сургагч багш